Nekad Helknas | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Helknas

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198894421558/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz

Vad är ditt discord namn? Johnny Östling#2114

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Dahlberg och han är 22 år. Han föddes i södertälje och när Gustav var 10 år så flyttade han och hans familj till en stad som heter Unive. Gustav har alltid varit en bra grabb. När Gustav var 1 år så började han på dagis, och när han var 6 år så började han i förskoleklass och har alltid varit en smart och en snäll person. När Gustav gick ur 9an så hade han a och b i alla ämnen. Gustav har alltid varit en bra person och han är väldigt kärleksfull. När Gustav var barn så var han pappa polis så Gustav har alltid viljat bli polis och hjälpa allmänheten och göra så att dom som är kriminella hamnar i fängelset så allmänheten inte känner sig rädda för dom som är kriminella. Just nu pluggar Gustav väldigt mycket

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag tycker att det är en bra server och jag vill rpa på unive för det finns så många roliga scenarion på servern. Jag vill också ha ett jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med ett bra rpande som polis och jag kommer ta mitt rpande seriöst. När jag ser någon eller höra någon som gör något mot reglerna så kommer jag raportera det till er för jag vill serverns bästa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska försöka göra det så verkligt som möjligt. Det menas att ibland vinner man ett scenariot, ibland vinner andra scenarion. Då ska man inte klaga eller bli sur och leta efter fel för att sedan ta i support bara för att man blev sur när man förlora. Man ska se det positivt istället det kan bli roligare.

Hur hittade du Unive? Jag spelade gta och jag började kolla på streamers som spela på unive och då provade jag och nu har det bara fortsatt att jag har spelat på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka