Nekad Helknas | Medlem ansökning (Hug0)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Helknas

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198894421558/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz

Vad är ditt discord namn? Johnny Östling#2114

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Dahlberg och han är 22 år. Gustav är född i södertälje tills han blev 10 år och flyttade till en stad som heter Unive. När Gustav började på dagis var han 1 år, och när han var 6 år så började han i förskoleklass. Gustav var en snäll och hjälpsam person som var väldigt smart. Gustavs pappa och mamma var poliser så Gustav har alltid viljat bli en polis som sina föräldrar. När han och hans föräldrar var hemma så brukade dom leka tjuv och polis. Gustav hade många vänner i skolan och när Gustavs vänner bråkade med andra så försökte han alltid att stoppa bråken. När Gustav hade slutat i lågstadiet alltså när han hade slutat i 3an och började i 4an så började han i en annan skola som att han flyttade till staden unive. Han fick många vänner och alla var schysta mot honom. När han hade slutat i mellanstadiet alltså att han skulle börja i 7an så hade han redan fått bra betyg. sen när han gick ur 9an så började han på gymnasiet. Gustav valde Aspirantlinjen i gymnasiet så att man kunde bli polis. När han hade gått ur gymnasiet så fick Gustav ett jobbarerbjudande för att jobba på IKEA men han slutade när han var 20 för han tyckte att han fick för lite lön och att han inte skulle klara sig om han fortsatte jobba på IKEA. Just nu ska Gustav plugga för att bli polis, men det är ett problem är att han är väldigt rädd för att skada folk för han är väldigt kärleksfull och han är omtänksam så han vill inte skada folk men nu går han hoss en psykolog så att han kan få dom känslorna så att Gustav kan vara en bra polis och göra det som krävs att få vara polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag vill förbättra servern och lära dom som inte riktigt kan rpa och lära andra så att andra kan få spela på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att ta min rp väldigt seriöst för jag vill lära dom andra som inte kan rpa så bra så att dom kan rpa bra senare och göra det för unives bästa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska spela efter att vinna scenariot, utan man ska försöka göra det roligt för båda parterna istället för att va ute för att vinne det

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom vänner och sociala medier, med detta blev jag intresserad att testa på unive

Tillbaka