Accepterad Helibobta | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Helibobta

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198811692350/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Vad är ditt discord namn? Helibobta#4689

Vad är ditt födelsedatum? 13 mars 2005

Berätta om din karaktär. ”Jag heter ulrik Hansen och är en ung man med två tvillingbröder vi alla delar ett mekanik och bilintresse vi sitter ofta i garaget och mekkar med bilar om helgerna och jag jobbar även som mekaniker på fritiden sedan jag har tidigar varit anställd på ett annat mekonomen garage men efter att jag och mina bröder blev sparkade därifrån efter att vi hållt på med street racing. Därför skapade vi våran egen bilreparationskedja.” Som barn så hade jag svårt i skolan men jag hade aldrig svårt för vännerna. Jag hade massvis med vänner men mina tvillingbröder har altid stått mig närmst. OM några år hoppas jag att våran bilverkstad är den populäraste i staden och att jag kan betala av mina skulder för lokalen. Jag har ingen egen famlij men jag bor i ett lägenhets hus ensam men granne med mina tvillingbröder. Just nu är jag en ganska glad människa i livet och jag har inga större bekymmer förutom att jag saknar kärleken.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill göra servern ännu bättre med mer rp och verklighetstrogna scenarion. Jag vill också bidra med att se till så att alla föjer reglerna eftersom att det gör rpn bättre och jag kommer alltid meddela om jag ser någon bryta regler eller fail rpa. Jag har också mycket erfarenhet med ungeför 250 timmar av rp i FiveM.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För den verkar ha väldigt mycket liv i rpn dagen runt och vad jag har hört så är det bra scenarion och shyssta admins.

Hur hittade du Unive? Genom klasskamrater

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra bra scenarion och lära mindre erfarna hur man kan skapa roliga scenarion av det mesta. In game så vill jag och mina två kompisar i servern tvillingbröder ta över mekonomen eller bilverkstaden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej men jag har spelat mycket på skuggornas dal.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka