Nekad Helibobta | Whitelist ansökning [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Helibobta

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198811692350

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Vad är ditt discord namn? Helibobta#4689

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Jag heter ulrik Hansen och är en ung man med två tvillingbröder vi alla delar ett mekanik och bilintresse vi sitter ofta i garaget och mekkar med bilar om helgerna och jag jobbar även som mekaniker på fritiden sedan jag har tidigar varit anställd på ett annat mekonomen garage men efter att jag och mina bröder blev sparkade därifrån efter att vi hållt på med street racing. Därför skapade vi våran egen bilreparationskedja.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer att bidra med rolig roleplay till servern och jag kommer spendera mycket tid och energi för att jag och andra ska kunna ha roligt på servern. Jag kommer följa reglerna och skapa verkliga scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det verkar som en populär och bra roleplay server med många aktiva medlemmar av vad jag har hört.

Hur hittade du Unive? Jag fick tipset av klasskamrat.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha många roliga scenarion och i servern vill jag bli en mekaniker. Jag vill också bli sedd som någon som kan bidra till roliga scenarion av andra medlemmar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för nuläget men har spelat mycket på skuggornas dal förr.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka