Ange ditt födelsedatum: 4 April 2006
Vad heter du på discord? WebbyPants40142#8572
Är du medlem? Nej
Hur många timmar har du på FiveM? 30
Hur aktiv kommer du att vara? Nästan varje dag.
Vad heter du? Peter Svensson
Hur gammal är du? 20 år gammal.
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Jag vet inte vilken knapp man trycker för att hålla sig över vattnet.
Varför vill du bli polis? Jag vill hjälpa till i staden.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att hjälpa människor som behöver och att dom får den hjälp dom behöver och gripa eller prata med folk som är kriminella eller är allmänt stökiga eller jobbiga.
Vad vet du om yrket i helhet? Mina föräldrar är poliser så jag kan en del men inte allt och jag vet vissa saker inte så mycket.
Har du några tidigare erfarenheter? Mina föräldrar är poliser så lite erfarenheter har jag.
Hur är du som person? Hjälpsam, trevlig, gillar människor.
Är det något vi bör veta om dig? nej.
Vad heter du på discord? WebbyPants40142#8572
Är du medlem? Nej
Hur många timmar har du på FiveM? 30
Hur aktiv kommer du att vara? Nästan varje dag.
Vad heter du? Peter Svensson
Hur gammal är du? 20 år gammal.
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Jag vet inte vilken knapp man trycker för att hålla sig över vattnet.
Varför vill du bli polis? Jag vill hjälpa till i staden.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att hjälpa människor som behöver och att dom får den hjälp dom behöver och gripa eller prata med folk som är kriminella eller är allmänt stökiga eller jobbiga.
Vad vet du om yrket i helhet? Mina föräldrar är poliser så jag kan en del men inte allt och jag vet vissa saker inte så mycket.
Har du några tidigare erfarenheter? Mina föräldrar är poliser så lite erfarenheter har jag.
Hur är du som person? Hjälpsam, trevlig, gillar människor.
Är det något vi bör veta om dig? nej.