Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198357324769/
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar
Vad är ditt discord namn? helganjr#9830
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2005
Berätta om din karaktär. Man
25 år
försöker att starta familj men hamnar ofta i bråk.
Stökig bakrund farsan var alkholist.
Försöker att bättra sig tycker om bilar köra omkring och cruisa
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Sköter mig kommer inte gå omkring och förstöra, letat efter en server länge nu tyckte den här såg bra ut
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som jag sa har letat efter en server länge nu och tyckte den här såg bra ut med ganska många spelare gör det ännu roligare
Hur hittade du Unive? På en sida som heter Tracky server.com
Vad har du för mål med ditt rollspel? Leva in i rollen försöka följa lagarna men kanske vara lite bussig någon gång
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det coolaste vore om jag hade kunnat bli polis tillslut men det är långt dit
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej detta är min första server
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar
Vad är ditt discord namn? helganjr#9830
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2005
Berätta om din karaktär. Man
25 år
försöker att starta familj men hamnar ofta i bråk.
Stökig bakrund farsan var alkholist.
Försöker att bättra sig tycker om bilar köra omkring och cruisa
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Sköter mig kommer inte gå omkring och förstöra, letat efter en server länge nu tyckte den här såg bra ut
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som jag sa har letat efter en server länge nu och tyckte den här såg bra ut med ganska många spelare gör det ännu roligare
Hur hittade du Unive? På en sida som heter Tracky server.com
Vad har du för mål med ditt rollspel? Leva in i rollen försöka följa lagarna men kanske vara lite bussig någon gång
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det coolaste vore om jag hade kunnat bli polis tillslut men det är långt dit
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej detta är min första server