Accepterad Hekke | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hekke

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Hektor

Vad är ditt discord namn? hekkez

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Jag skulle beskriva min karaktär som en väldigt komplex individ med många olika sidor men för att förstå allt är jag tvungen att ta med er till min karaktärs bakgrundshistoria.

Jörgen var den yngsta av familjen Egrovic 4 söner. Under hans uppväxt var väldigt liten och mager vilket fick honom att se ännu mindre ut i jämförelse med sina äldre bröder. Hans familj borde på en gård i forna Jugoslavien 4 kilometer från en liten by vid namn Čantavir, gårdsuppgifterna han och hans bröder blev tilldelade passade inte Jörgen då han var tvungen att kämpa mer än de andra för samma resultat.

Åren gick och Jörgen 17 års dag hade kommit, hans familj var fattig så det var inget speciellt med denna dag förens Jörgen öppnade brevlådan, en kallelse till mönstring. Den första reaktionen Jörgen fick var oro men sen kände han sig lite lycklig att komma bort från denna lönlösa gård. Han sa inget till sin familj, han packade och stack. Två år hade gått och Jörgen hade aldrig mått bättre, han hade hittat sig själv och var han äntligen kände att han dög åt. På väg tillbaka mot sin gård var han orolig och tankarna i hans huvud skrämde upp honom då hans föräldrar endast fick ett brev av honom och inte ett riktigt farväl men att inte ge ett farväl va ett av de största misstagen han kom att begå under hans historia, när han anlände till gården va det bara ruiner kvar, inget spår av hans familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en välldigt bred erfarenhet av RP då jag rollspelat på unive i 2 år, sen har jag även rollspelat på RedM. Den RPn jag kommer upplyfta är advokat RPn då jag har mycket erfarenhet inom de ramarna och så tycker jag att unives advokat rp behöver lite finslip.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bryr sig vem som "vinner" vi rollspelar för att ha kul inte för att någon ska vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, FearRP, copbait, combatlog, suntförnuft. Fear RP betyder att man skall värna om sitt liv, copbait innebär att man lurar till sig polisernas uppmerksamhet och combatlog betyder att man lämnar mitt under ett scenario tex för att inte dö.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rollspelat på unive i cirka 2-3 år men jag blev av med mina roller pågrund av inaktivitet. Jag har äver rollspelat RedM och varit medlem på andra servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka