Nekad Hekke | Chef-jobb ansökan [Rsmelle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hekke

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unicorn

Vad heter du IRL? Hektor

Vad heter du på discord? Hekke#0769

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Snart 2 år.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Detta är ett beslut jag tänkt länge på, jag saknar denna sidan av RP. Att kunna anordna sjuka fetser där allt kan hända, ena stunden hjälper man någon som druckit lite för mycket och och andra sekunden står man och fixar ett samarbete med ett kriminellt gäng. Jag vill bli chef för att RP:n är så sjukt annorlunda från allt annat och man kan göra RPn till vad man vill, man vet aldrig hur dagarna kommer se ut eller vilken typ av person som kliver igenom dörrarna. Ibland vet man inte riktigt om en fest kommer att gå bra eller dåligt och det är denna spänningen som fångade upp mitt intresse. Uncorn behöver en chef som är online ganska ofta och har en stadig koll över ekonomin i kassan, detta tycker jag är roligt att ha koll på eftersom det är lite som inflation. Ena dagen går det bra eftersom Unives ekonomi är hög och andra dagen går det rent ut sagt skit. Många saker han påverka om det går bra eller dåligt för skybar som tex folk inte har råd för att de köpt en bil eller att chefen gör något fel, men eftersom jag har varit biträdande skulle jag tvivla på att göra simpla misstag. En chef behöver även vara bestämd inom just detta yrket men även ha en bra sikt över den kriminella RPn på grund av att just detta yrket kan sprida sig så mycket och jag anser att jag uppfyller dessa krav. Jag vill bli chef på Unicorn för att jag saknar det gamla goda tiderna då jag var chef på The Palace. Jag har länge vilja bli chef på Unicorn eftersom jag vill sprida ut min RP så mycket som möjligt. Min karaktär har tidigare haft problem med droger och gäng, det var först han började jobba på The Palace som han kände sig som hemma. Jag är redo att göra det som krävs för att utveckla Unicorn yrket inom unive eftersom det senaste månaderna har det inte hänt så mycket i den delen av staden. Detta vill jag ändra på och jag vill få så många personer så möjligt att ha en rolig kväll inne på Unicorn. Jag vill bli chef på unicorn eftersom jag har jobbat som chef på The Palace i cirka 3 månader, sedan har jag även jobbat som Biträdande på Unicorn och inom andra nattklubabr. Varje dag fick jag träffa nya människor och alla betedde sig olika. Detta utvecklade min sociala rp oerhört mycket och jag ser fram emot att vidareutveckla den. Jag vill även skapa roliga scenarion med så många nya människor.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat inom nattklubbs industrin ett bra tag i Unive. Allt började för ett par månader sedan då Hagge erbjöd mig jobba på the palace. Detta höll på i kanske 2 veckor och sedan fick jag min riktiga anställning, efter det gick det snabbare och snabbare. Jag blev erfaren och efter bara en månad av att jobba på the palace blev jag biträdande men gick tyvärr av några veckor senare för att min bästa vän skulle starta ett gäng. Jag gick med i gänget och RP:a med dem ett bra tag och senare gick jag över till club the muneno. Denna klubb hade en helt annan fealing, här skädde det mert kriminella förhandlingar och mindre fetser så jag vet verkligen var man hittar mittenpunkten mellan dessa två. Den tiden som jag jobbade på the palace fick jag känna på hur det vara att vara provanställd till chef och det gav mig en förståelse till det som jobbade åt mig. Det kanske inte var så kul att stå i baren varje dag klockan 18:00-23:00 utan det som var kul var alla personer man fick träffa. Det var som att RP:a på nytt varje gång jag ställde mig bakom disken. Mer och mer kunder började känna igen mig och tycka om mig och det var då jag fick rollen som erfaren, då tog jag mer ansvar och bestämde ganska mycket när chefen inte var inne. När jag var biträdane chef på the palace tog jag ett stort ansvar eftersom chefen var bort rest i några veckor. Detta ledde till att jag fick sköta de tunga snacken med gäng och polis. Efter chefen såg hur jag hanterade detta satt han upp mig som chef istället. Jag vet att det sker kriminella saker på Unicorn men att man inte ska medge det till någon med en bricka på bröstet, jag vet även hur man ska förhandla om det sker en incident eller om en vakt gjort något olämpligt. Jag vet även vad man ska göra men anställda som inte sköter sig och jag vet vad man ska göra om man vill anordna ett större event. Eftersom jag vet hur det är att vara chef inom nattklubs industrin kan jag både hjälpa företaget men även det anställda att växa. Jag vill att alla mina anställda ska njuta och ha respekt för sitt jobb. Jag har även varit kriminell ett bra tag och detta har gett mig en stor erfarenhet om just social RP som jag tycker krävs inom the Unicorn yrket när man pratar med alla kunder osv. jag var chef för 2 månader sedan.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer försöka vara inne såpas mycket som möjligt men om jag skulle ge ett ärligt svar så skulle jag kunna vara inne runt 4 - 6 timmar på vardagar vilket börjar från klockan 16:00 och fortsätter till 22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka