Nekad Hekke | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hekke

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Hektor

Vad heter du på discord? Hekke#0769

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 1 och ett halvt år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Båtbolaget har alltid varit ett jobb som varit på ungefär samma nivå och ett jobb som påminner mycket om bilfitmorna på servern. Jag vill sätta ett stopp med det här tråkiga, jag vill göra större scenarion då man levererar båtar och på vägen kan allt hända, kriminella kan sno båten, polisen kan stoppa oss och hitta olagliga föremål i båten eller så går allt enligt planen, jag vill alltså göra båtbolaget till en roligare verksamhet då båtbolaget redan är i monopol till skilnad från bilfirmorna. Jag vet hur det är att vara chef över ett jobb då jag har varit chef på palace, marjalisa och så har jag varit boss över ett gäng, jag kan alltså bossa runt och bestämma. Jag skulle vilja göra stora sammarbeten

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på marja lisa och så har jag jobbat på suzicus.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag har inga fasta tider nu på sommaren men när skolan börjar så skulle jag säga minst 4h per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

råkade skicka så,

Hur kommer du att utveckla jobbet?
... Jag skulle vilja göra stora sammarbeten med andra företag så som marja eller meko, då pratar jag inte om något litet att man tex får gratis lagning eller rabbat jag tänker att man skaffar en partner man kan göra större scenarion med.

Så nu var jag klar, tack för mig

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka