Accepterad Hekke | Ansökan till Servervakt 3llee_

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hekke

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Hektor

Vad heter du på discord? hekkez

Ange ditt födelsedatum 29 Juli 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar unive lite för mycket

Hur länge har du varit medlem på Unive? snart 3 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har 22 bans varav den senaste var i februari

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt uppgift är att underlätta staffsen jobb genom att ta bort lallare som man stöter på i vardaglig RP, ressa när det behövs och se till att det sker mindre oseriösa scenarion. Jag ska uprätthålla en seriös RP nivå under scenarion och med hjälp av mina perms ska jag se till att alla jag stöter på följer reglerna. När jag ser någon bryta mot reglerna ska jag sv-banna personen eller kicka, om jag anser att personen förtjärnar en hårdare bestraffning skickar jag ut i "förlängda bans". I scenarion ska jag ressa när en bugg sker som förstör hela scenariot.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har sett för mycket lall och jag pallar inte med denna låga RP nivå som servern har, har tidigare varit staff men då tyckte jag att det var en slöseri med tid att lägga energi på dessa mindre problem, nu vill jag ta tag i detta mindre problem så att inga staffs blir utmattade och felbedömmer situationer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag revvar under ett scenario för jag dog och jag inte vill förlora mitt vapen, jag revvar när min karaktär är hungrig, jag revvar när jag är 12h, jag kickar under scenario för att vinna scenariot, jag bannar personer jag är arg OOC på. Hotar att jag ska banna i scenarion när jag förlorar.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka