Accepterad hejsvejs511 | Ansökan till Servervakt [Adaam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dot.1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amin

Vad heter du på discord? monkyy.2

Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. min dagliga aktivitet är att ja går till skolan klockan typ 7:30 då jag börjar 8 nästan alla dagar jag kommer hem från skolan runt 16-18 om ja it är ute med kompisar, kommer hem gör läxor om jag har sen efter det går jag in på unive och är inne till kanske 23-00 och rpar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) vne hur ja ska få in bilden

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att hålla koll på rpn i sin rp omgivning vad jag menar är att där du rpar på unive så ska du hålla koll så att det inte skes några regelbrott till exempel om du ser att folk sitter och lallar då kan du kicka de genom att använda kommandot /kick eller om det är ett grovare regelbrott så kan du använda dig av /svban och då blir de bannade i 1 timme om det är ett riktigt grovt regelbrott så skickar man ut det i ban bevis så en staff kan avgöra om det ska förlängas eller inte. En servervakt behöver inte bara kicka o banna de kan även ressa men ska bara användas vid bugg och andra grejer med klipp då förstås. En servervakt ska även kunna dva när det till exempel står en sönder bil mitt på vägen.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt här på servern för jag vill kunna göra skillnad i rpn och underlätta för staffs och få bort så många problem spelare från servern som möjligt och lallare som inte är här för att rpa seriöst och socialt. Jag vill även bli server vakt eftersom jag ser mycket lallande runt omkring där jag rpar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är när du tillexempel anänder dina sv perms för din egen fördel till exempel du dör i ett skottscenario du loggar kommer in lite senare och ressar dig själv som inte alls är tillåtet, korruption är när du abusar dina perms också men du gör det för att till exempel visa upp dig själv till exempel du dvar din bil o sen ringer in den igen ifall den e trasig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka