Nekad hejsvejs | Medlem ansökning [Waller407]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hejsvejs

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? ukkiiii.

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 1998

Berätta om din karaktär. Rashed är född 1998 och kommer från den lilla staden Tensa i Stockholm. Hans uppväxt präglades av ekonomiskt knappa förhållanden, både inom familjen och i umgängeskretsen. På grund av familjens ekonomiska situation avbröt han skolan i unga år och saknar därför formell erfarenhet från arbetslivet. Trots detta har han hjälpt sin mamma på hennes restaurang, främst som diskare.

Redan från ung ålder drömde Rashed om att bli polis, men efter att ha hoppat av skolan hamnade han istället i ett gäng och började ägna sig åt kriminell verksamhet. Denna livsstil har gett honom både stress och aggressivitet, vilket han fortfarande brottas med. Hans intresse för vapen och olagliga föremål har varit påtagligt sedan barndomen, och han har ägnat mycket tid åt att studera tillverkningen av automatkarbiner. Trots detta är han noga med att vara försiktig med sina vapenval.

Rashed delar också ett passionerat intresse för bilar. Han älskar ljudet av en kraftfull motor och att köra i höga hastigheter. Det är hans dröm att en dag ha råd att köpa sin drömbil, en Audi RS7. För att nå detta mål har han bestämt sig för att bygga upp ett starkt nätverk och arbeta hårt. Trots sina svårigheter i skolan är Rashed en allmänbildad och "street smart" individ, vilket gör honom både listig och mystisk men samtidigt stabil och trevlig i sitt uppträdande. Han är en man med många mål och en stark vilja att lyckas i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med till väldigt roliga, speciella och bra rp där ingen blir besviken. Har rpat ett bra tag nu och skulle säga att oftast får jag höra att det har varit bra scenarion från båda hållen. Kommer också bidra med en bra ton.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för bästa RPn, och inte bara spela för ens egen vinning som att man ska tjäna pengar eller annat, att man faktiskt ska försöka göra så att båda parterna har kul och skapa bra RP.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått alla regler. Några regler är Sunt förnuft som jag tycker är den viktigaste, jag skulle förklara den reglen som är grundreglen alltså alla regler i en, VDM och RDM är också två regler som är bra vilket betyder att du inte får slå/döda/köra på någon utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Spelat sedan 2019, så några år just nu

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej vill bara säga att jag är en bra grabb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka