Nekad HejsanSvejsan | Polismyndigheten Ansökan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HejsanSvejsan

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
3
Ange ditt födelsedatum: 9 Juni 2005

Vad heter du på discord? Jettskiiii#3895

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 474h

Hur aktiv kommer du att vara? Nästan inne hela tiden, Vardagar 13.00-21.00 och helger 14.00-02.00
Är väldigt mycket aktiv på unive.

Vad heter du? Johan Andersson

Hur gammal är du? Är född 1991-06-09

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Har flera medaljer ifrån simskolan och har en väldigt bra kondition.

Varför vill du bli polis? För att kunna göra staden till en bättre plats samt att kunna bli den polisen som är både schysst men kan hjälpa på en gång när det behövs hjälp. Tycker att arbetet är väldigt intressant och det skulle vara en ära att vara en polis.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att bedöma situationer med olika personer likadant som om jag skulle hamna i en situation med några som inte tycker om mig. Alla har lika värde och lagen är samma för alla. Yrket är även mycket viktigt för andra som är vanliga personer för att det ger en stor trygghet i deras vardag.

Vad vet du om yrket i helhet? Att det kan involvera väldigt många olika situationer som tillexempel att man håller span på ett gäng till att man ger böter. Det är också ett jobb som ställer många krav på en som person och det krävs väldigt mycket tålamod i särskilda situationer.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, har jobbat som mekonom och det var ett lite stressigt jobb men det gav mig som individ mycket erfarenhet inom den sociala arbetsmiljön och jag vet hur jag ska hantera situationer rätt.

Hur är du som person? Väldigt snäll, hanterar alla med lika värde och det gäller även ifall jag hamnar i bråk med någon. Jag de-eskalerar situationer extremt bra och kan hindra mig och andra från att bli skadade ifall jag eller andra hamnar i en farlig sits.

Är det något vi bör veta om dig? Jag behöver detta jobb. Detta hade varit en ära för mig och jag hade bidragit till en extremt bra stämning i staden.

Tillbaka