Accepterad HejsanSvejsan | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HejsanSvejsan

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198948571177/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Hajen Kommer

Vad är din discord tagg? Mjau#3895

Vem var det som bannade dig? Julmys WIlle

Hur lång tid var din ban? 49 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt Förnuft, Fearrp samt powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde fel och loggade ut när jag inte kunde skydda mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid vaskningen och det kommer en pick up och är jobbig och kör över bilen som jag skulle använda för att transportera mig själv för att paja den så att jag inte kan åka och sen lämnar han platsen efter ett tag så kommer han tillbaka och fortsätter att köra över bilen som en monstertruck och jag ber han vänligt att bara lämna mig ifred och frågar om han kan lämna platsen, då åker han och precis när dem är påväg upp så börjar dem skjuta mot mig och jag gömde mig bakom en stor sten så att dem inte hittade mig men det gjorde dem och jag lämnade spelet. Sen loggar jag in igen och ska sälja mitt guld som jag hade vaskat i typ en timme. Jag tar min BMW M4 och åker mot guldvaskningen med en kompis som jag var med. Påvägen mot guldvaskningen så kommer samma pick up och försöker köra framför mig men jag hinner att svänga undan och han börjar jaga mig, det slutade med att jag åkte för fort i en sväng och flög ut för ett litet stup och då hamnade jag på motorvägen med bilen, jag hoppade ut ur bilen och gömde mig men jag valde att stänga ner spelet och gå och lägga mig och senare så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel med att stänga ner spelet när jag var nästan hittad av dem och jag gjorde fel med att köra så fort i den bilen, dock så rpade jag att jag var rädd när dem skrek att jag skulle stanna bilen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att sno ett tjänstefordon och jag kommer ALDIG göra om det och det var skitdumt av mig att göra det och jag har definitivt lärt mig av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För det första så skulle jag ha aldrig ha loggat ut när dom sköt mot mig och låtit dem ta mig. Det med bilen så skulle jag ha kört mycket mera varsammare och inte åkt så fort som jag gjorde och det har jag lärt mig definitivt och jag ångrar att jag gjorde som jag gjorde just då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte köra som jag gjorde och att inte logga ut för att undvika scenarion av att jag blir rånad av andra. Det var skitdumt av det jag gjorde och jag skulle ha agerat mer varsamt och tänkfullt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka