Accepterad HejsanSvejsan | Ban överklagan[janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HejsanSvejsan

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198948571177/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Jao

Vad är din discord tagg? Nej tack!#3895

Vem var det som bannade dig? Zaki

Hur lång tid var din ban? 30 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? C Logg, Fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag combat loggade när dem sköt mot mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en saab som följde efter min audi och jag gasade på fullt men sen stannade jag för att fråga om vad dem ville och dem sa ingenting osen börjar dem följa efter mig och jag gasar på men sen stannar jag igen och frågar dem en yttligare gång om vad dem ville och dem sa ut ur bilen men dem pekade inga vapen mot mig så jag började skjuta mot dem och körde fort därifrån men sen valde jag att c logga och det var skitdumt av mig och jag ångrar att jag gjorde så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var definitivt jag som gjorde fel men jag kunde inte heller tidigare stasha mina vapen på motellet eftersom det var buggat och jag skrev /report och frågade angående saken men fick ingen hjälp och jag reloggade 4 gånger men det funkade inte ändå att lägga in sina saker i rummet så jag var tvungen att gå runt med massa värdesaker och det var den anledningen att jag valde att c logga

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för powergaming för att jag blev jagad och åkte för fort och kraschade och sedan glömde att rpa att jag hade skitont

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha c loggat men det med motellrummet kunde jag inte fixa och det var buggat och jag var tvungen att gå runt med jätte värdefulla grejer som jag ville inte förlora men jag skulle fortfarande inte c loggat och det var mitt fel och jag har definitivt lärt mig och kommer inte att göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte c logga och ifall att det är en bugg som uppstår så ska jag kontakta support och fråga om dem kan hjälpa mig angående saken.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka