Accepterad hejsanhoppsan | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hejsanhoppsan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199192978300/

Ditt Hex-ID: steam:11000014979b37c

Vad är din discord tagg? 17sparky

Vem var det som bannade dig? william07

Bild på banmeddelande: AAB0A618-BA50-422F-A15B-55C7648D219F.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag riktade på en kille och bad honom hoppa ut ur bilen direkt när vi sågs.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i grove street, en bil kommer fram till mig och vill på något sätt "provocera" fram något genom att fråga vilka jag är med osv. Jag säger att jag ej är med nå men de fortsätter och säger att de vet redan vilka jag är med. Därefter kommer en kille på moped och hetsar mot mig. Bilen som jag först pratade med säger att de är vän med denna kille på mopeden och han på moppen börjar skjuta mig. Efter ett tag ser jag samma bil som var vän med denna kille. Jag hoppar ut och riktar, de kör iväg och det blir till en skottlossning där de dör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ett litet missförstånd mellan båda parterna, men bannen var inte felaktig. Jag gjorde fel, jag borde snackat med de lite och varit lite mer social. Jag fattar mitt fel och det var rätt av William att banna mig. William, jag vet att jag gjorde fel och jag har lärt mig av det. Det enda jag ber om är en unban för att jag vill köra under helgen och rollspela roligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit det länge sen och lärt mig. Är en grön spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att snackat med denna bilen och varit mer social istället för att hoppat ut direkt. Det var mitt fel och jag såg mitt fel samt har lärt mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, grunden till våran rollspel är att vara social! Jag borde alltid prata och vara social innan jag utför något slags scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka