Nekad Hejsan34 | Ansökan till Servervakt - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hejsan34

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dilan

Vad heter du på discord? Dilano#4745

Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Inne varje dag!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 9 månader sen men sen var det ett problem så jag behövde ansöka en gång till men nu var det 1 månad sen jag kom tillbaka.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Skickar pm till den som läst denna då det inte funkar att skicka här.

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. De har jobbet att rengöra lallare från servern och vara som ett understöd till staffs m.m och det är bra att flera servervakter finns då det blir bättre spelar bas. Jag som servervakt vill hjälpa till och göra servern till en hållbar rp server med trevliga spelare med bra ton och håller sig till reglerna så att servervakterna också känner sig trygga på denna underbara server.
Mitt mål är att alla ska ha kul och tänka på att rpa på ett realistiskt sätt! Liksom jag som servervakt ska rpa och under tiden jag rpar så kanske jag befinner mig på piren och ser att någon förstör rpn då ger jag en kick och anldédning och om det är alvarligare så blir det svban och om det är högre än svban så får jag skriva det till en staff.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att underlätta staffsens jobb och få bort de som tar bilar framför ögonen på någon t.ex. Jag gillar denna server otroligt mycket och jag vill självklart vara en lite större del av servern och vara med och utveckla servern och minska folk som lallar och förstör rpn för de som verkligen rpa på ett riktigt sätt. Och det känns som att jag kommer vara trygg hos alla andra kollegor som jag hoppas jag kommer arbeta.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att te.x en servervakt mutar någon att den kommer få kick/svban om den inte ger dig 100 lax ingame, eller att man kickar/svbannar någon för att få bort den från scenariot för att vinna scenariot.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka