Accepterad hejsan12367754 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hejsan12367754

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199290118495/

Ditt Hex-ID: 11000014f43f15f

Vad är din discord tagg? hejsan#1575

Vem var det som bannade dig? Sather

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: jkpksd Anledning: Rasism Placerad av: Sather ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. okej det var så här jag var vid autoexperten jag skulle kolla om min bil var där men den var inte där då sprang jag runt och sen var jag på mekonomen och skulle kolla om min bil var där men den var inte där och då blev jag sugen på att springa så jag sprang till piren och kolla om någon var där och det var ingen där så jag skrev /spawnmenu och hade på satt ingen hörde mig och så gick jag in på google och kolla om det fanns något roligt att kolla på och så hitta jag en sak att kolla på så kolla jag klart på det och sen när jag skulle spela så stog det att jag var död och jag tyckte det var konstigt så jag starta om spelet och så stog det att jag var permanent bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag tycker det var en felaktig ban för att jag blev bannad för något jag inte ens hade sagt

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag blev bannad en gång för att jag prata med en på dc och man hörde mig och jag och när någon ringer mig så kollar jag alltid om min mic är avstängd när någon ringer mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte men jag kunnde stängt av fivem

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att tänka på om jag kanske säger något dumt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka