Nekad hejsan123122 | Medlem ansökning [Trippy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hejsan123122

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? cornelis

Vad är ditt discord namn? 𝐇𝐞𝐣𝐬𝐚𝐧𝟏𝟐𝟐𝟏.#1480

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter christian svensson och han är 20 år gammal han gillar bilar och att vara med vänner han brukar vara ute på natten och köra bil med kompisar han brukar köra i flera timmar han bor i ett litet hur med ett garage och så har han sin bil när han var liten så bruka hans pappa slå han så att han fick flytta till sin mamma och efter 1 år så blev hans pappa tagen av polisen så han blev super glad Hans mamma bor i staden unive :) och det är christians dröm stad så nu ska han försöka bli medborgare här och ha kul och skaffa nya vänner och chilla han kommer kunna visa staden att han är duktig på att fixa bilar och allt möjligt han vet hur man ska bete sig och han vet hur man ska köra bil det första jag kommer göra om jag blir medborgare är att skaffa körkort och köpa en ny bil hans kompis gav han en jetski som han brukar åka på vid piren men just nu har han det väldigt jobbigt då hans kompisar har tappat kontakten med han helt och han vet inte om dom har flyttat till en annan stad eller inte men han och hans mamma brukar vara på piren och dricka cola och äta något christian kommer från svergie och han är född 2000 och han är 193 lång hans mamma brukar fixa mat och sånt till han och han brukar fixa på sin bil mycket hans dröm bil är en Bmw m3 e30 Han tycker att dom är super coola det var min story!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig rp och en riktigt bra rp som ingen har sätt Jag bruka köra här innan men nu kommer jag tillbaka med en jätte bra rp nivå och jag är super aktiv jag kan vara inne mycket på dagen och på natten! jag hjälper till om det behövs och social rp och rolig rp för alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska försöka se till att båda parterna har lika kul i scenariona och att alla följer alla regler. Även att ingen ska göra regelbrott så att det blir ett roligt scenario.

Hur hittade du Unive? Youtube och twitch Ha en bra dag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka