Nekad hejsan123122 | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hejsan123122

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199290118495/

Vad är ditt namn i verkligheten? cornelis

Vad är ditt discord namn? hejsan#1575

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär heter christian svensson och han är 22 år när han var liten så brukade han vara på hans pappas jobb och kolla när dom byggde på bilar och han brukade få hjälpa till på hans jobb och han och hans pappa var på mycket carmeets och hans dröm bil är en nissan skyline r34 och det fanns en i hans stad som han tyckte var en jätte cool bil och han tog mycket bilder på den men hans pappa dog och sen flyttade han till en ny stad och han gillar den staden han bor i nu och christian svensson har en familj nu i den nya staden och han har många vänner och just nu är hans mål att skaffa ett jobb som är bra och det jobbet han ska göra sig redo för det är mekonomen och han hoppas att han får jobbet på mekonomen så han kan fixa bilar han skulle tycka det var det roligaste jobbet och han vill göra alla glada :) och han är ganska glad och han vill skaffa mycket mer vänner han gillar att kolla när folk fixar bilar och han blir ledsen lätt men om någon säger något dumt så kan han bli arg eller ledsen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill kunna vissa att jag kan rpa bra och kunna uppleva allt på denna rp servern och göra roliga saker och ha kul med vänner och försöka få jobb på mekonomen och hjälpa alla

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skulle kunna spela in videos på yt och ge folk tips till denna server och göra folk glada på servern och försöka att köra så bra rp som jag kan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ska va roligt för alla i ett scenario, båda ska kunna ha chans att vinna i scenariot. Inte bara tänka ur sitt eget perspektiv göra det skoj för alla

Hur hittade du Unive? jag kolla på en streamer och det såg kul

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka