Nekad hejsan12308123 | Medlem ansökning (Fabbe20)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hejsan12308123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Söderstjärna

Vad är ditt discord namn? 🥶₣łⱫⱫɎ💯#1234

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2008

Berätta om din karaktär. han heter Neo olofsson. Och har det väldigt svårt hemma därför leder han till ett väldigt kriminellt liv. Han gillar bilar väldigt mycket men är inte intresserad över att jobba om det. Han gillar att jobba med väldigt kriminella saker såsom sälja knark, eller plocka knark och använda det själv, Han är inte så rik men med tanke på att han är kriminell så brukar han råna folk och som sagt sälja droger och genom att sälja droger så kommer han ju få massa pengar utav det. Han har intresse om att sälja droger och vara kriminell, Han har även intresse om att laga bilar eftersom han vet hur man byter delar och så, Han jobbade som polis i 5 år så han har övat att skjuta med pistoler och då vet han hur man gör det och hur man laddar om sitt vapen. Han har varit på skjutnings banor och övat på att sikta på saker, så han är väldigt bra på att sikta och på att hantera vapen. Hans pappa dog när Neo olofsson bara var 3 år gammal vilket leder till att han väldigt svårt hemma, hans mamma är ensam förälder för hon har inte orkat hitta någon ny man. Nu vill han bli kriminell och starta upp ett eget gäng. för att tjäna pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med god social rp och bra rp nivå som både kriminell och vanlig människa eller wl jobb. Jag komemr kunna bidra med rp nivå på högsta nivå. jag har ju liksom ägt ett par servrar men nu känner jag att jag vill gå till denna servern eftersom att jag troligtvis kommer köpa gäng på denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska försöka göra så att bara jagcenariot utan du måste också tänka på att det sak bli rättvist för alla som är med i scneariot. Så om du till exempel är i en skottlossning och märker att du 100% kommer vinna så kan du för att göra scenariot roligare så kan du låta han träffa dig lite också självklart rpar du på skador.

Hur hittade du Unive? inte så svårt att hitta när ni är störst i sverige.

Tillbaka