Accepterad hejsan1 | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kiio2

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199112566697/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? hejsan#2470

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Ali Edgar. Ali bodde tillsammans med sin familj i Australien. Ali hade två bröder, en mamma och pappa. Alis familj var väldigt fattiga. Hans pappa försökte få in pengar genom att laga och tvätta folks bilar för att kunna försörja familjen. När Ali var 15 år utbröt ett krig där de bodde. Hans pappa var tvungen att delta i kriget som soldat eftersom kriget eskalerade mer och mer. Efter några dagar efter kriget hade startat så gav mamma de allra sista sparpengarna de hade kvar och så sa hon: Ta dessa pengarna och köp flygbiljetter ut ur landet. Ali och hans två bröder gjorde som mamma sa och sedan steg på planet mot Sverige. På planet så tänker Ali om vad som kommer hända härnäst och om de någonsin kommer få se sina föräldrar igen. När planet landade blev Ali satt på ett fosterhem tillsammans med sina bröder. Sedan dess har de fått byta fosterfamilj ett par gånger får det har inte gått bra att bo på de flesta. Men en dag när Ali var 22 år bestämde han sig att ta tag i sitt liv och flytta hemifrån och få ett bra jobb som kanske liknar hans pappas jobb att laga och tvätta bilar så han bestämde sig att flytta till staden unive. Ali är väldigt lugn av sig, har inte svårt att prata med människor men också glad och positiv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har stora erfarenheter inom rp.
jag har 1400+ timmar på fivem.
för att jag kommer bidra med roliga och sociala scenarion.
för att jag kommer bidra med bra laglig rp (sjukvård).
sen så kommer jag följa reglerna och bidra med det jag kan till unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? med social och hör rp nivå, jag kommer göra scenarion för allas vinning och inte bara mig jag kommer följa alla regler. jag kommer bidra med laglig sjukvårds rp med en bra nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man gör scenarion för alla och inte gör scenarion bara för sin egen vinning. att man kan ta att man förlorar ett scenario. att man inte rpar egoistiskt och tänker på att andra också ska ha kul i ett senario. ATT MAN RPAR FÖR ALLA OCH INTE BARA SIG SJÄLV

Hur hittade du Unive? några vänner

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Godkänd Muntlig Intervju, Välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka