Accepterad Hejsan | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hejsan.

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Hejsan

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198282167480

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Hejsan#0109

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heta Ahmed hassan han är 29 år gammal och född 1990-08-14. Han gillar tatueringar, bakåtslickat hår, svarta kläder han är även förtjust i bilar hans drömbil är en audi rs6 som ska vara matt svart. Han är uppväxt i en förort i Stockholm. I en liten lägenhet, han har det inte så jätte bra där han bor han har svårt att gå till skolan osv. Hans föräldrar är även missbrukare de gör att han börjar med droger i tidig ålder även kriminaliteten börjar tidigt i hans liv det börjar med att sno cyklar de fortsätter sen blir det mopeder, bilar det blir bara större o större. Sen fyller han 18 då tänker han nu ska jag förändra mitt liv. Jag ska skaffa jobb, köpa lägenhet, skaffa familj. Så han börjar leta efter jobb, han letar ett tag och hittar ett jobb som lastbilschaufför o de passar han perfekt eftersom han gillar fordon, inte just sådana men de funkar så han skickar en ansökan om att få börja jobba där. Det tar inte lång tid efter han har skickat mejlet som han får ett mejl tillbaka där de står att han har fått jobbet. Det står att han redan ska börja jobba imorgon så han gör lägger sig tidigt den kvällen för att kunna vara pigg till morgondagen. Efter en månad så får han ju lön o då tänker han att det här jobbet passade inte mig så han sa upp sig och börja leta efter nytt jobb. Han letade och letade men hittade inget annan och det var försent o gå tillbaka till lastbilschaufför då fanns det bara en sak han kunde göra. Börja med kriminaliteten igen o de har han gjort ända tills idag.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag har mycket erfarenheter om spelat.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att den är bäst.

Hur många timmar har du på FiveM? runt 200+ (olika konton också)

Hur hittade du Multistaden? genom några kompisar

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar inte på någon annan server

Utveckla på fråga 7 och 8 annars var den riktigt fin :)

Mvh, Edde

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka