Nekad Hejsan | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hejsan

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873381234/home

Ditt Hex-ID: 1100001366d0972

Vad är din discord tagg? Hejsan#7646

Vem var det som bannade dig? maze4k

Hur lång tid var din ban? 5 dagar, 1 dag kvar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bannjad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo, dom bannade mig då det blev fel i en situation. Dom bannade mig då dom tyckte att jag skulle ha tid och hoppa ut innan min kompis körde iväg. Jag vet att jag skulle kunna hinna men var inte berädd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var ute och körde jag satt afk rätt länge och bara satt i hans bil. När jag kommer tillbaka står vi mitt emot lost angels. Dom kommer och en hoppar ut och börjar rikta, min polare kör iväg och hoppar ut och börjar skjuta. Jag hoppar ut och två sekunder efter så blev jag skjuten. Sedan bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig bann. Det var inte en felaktig bann då jag kunde ha hunnit hoppa ut när han riktade på oss. Jag ska i fortsättning va så snabb jag kan hoppa ut så att inte detta felet uppstår igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte direkt förutom min senaste blev bannad av akam, pga min polare dödade mig på skoj och han åkte på det och jag revvade, så fick jag bann. vilket absolut var rätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle hoppat ut direkt. Till nästa gång ska jag hoppa ut direkt och göra så att detta problemet inte uppstår igen som sagt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag ska hoppa ut även om mina kompisar försöker köra iväg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstår

Det är så tråkigt att se att du och din vän inte ens kan följa en sådan regeln. Tycker du borde vänta ut den och tänka över vad som du har gjort

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka