Accepterad Hejsan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hejsan

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873381234/home

Ditt Hex-ID: 1100001366d0972

Vad är din discord tagg? Hejsan#7646

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 15 dagrr

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bannad unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att Akam banna mig i det läget för det är ett allvarligt regelbrott. Han banna mig såklart då det it är okej att göra så det var inga konstigheter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Yes. Det som hände innan var att jag spelade på min gäng karaktär Zeb då vi hade startat upp west ballas. Sedan tänkte jag att jag skulle rpa med min irl kompis en stund och då så hamnade vi tillslut med våra andra kompisar. Jag och min kompis var inte med i gsf men vi hängde där och då drivebyar min våra kompisar som vi precis va med. Deras andledning till att drivebye var att en av dom som stog vid oss inne hos gsf skjöt sönder deras däck så de ville hämnas.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban. Det var jag som gjorde fel. Det är absolut inte okej att göra så och det vet jag om. Och det är ett misstag som inte kommer upprepas.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dom flesta är när jag började rpa. Jag har inte riktigt koll på det då det var väldigt längesen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, och det ångrar jag enormt att jag inte gjorde annorlunda det var extremt dumt. Jag skulle aldrig revvat i stunden. Riktigt dumt gjort av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte låta "ilskan" ta över då jag blev extremt irriterad när mina egna kompisar drivebyar. Jag kommer se till att detta aldrig upprepas såklart. Jag kommer aldrig låta detta hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår det.

vet inte om det funkar med bilden då jag inte kan se den själv men tror det funkar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka