Nekad hejpådigameddd | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hejpådigameddd

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198968516072/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex olsson

Vad är ditt discord namn? Alex swedish#6060

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Bertil Andersson och han är född 2000-09-18 i Norrköping. När han var liten så vart han mobbad för han hade fula kläder för hans föräldrar inte hade råd med dyra märkes kläder. När han var 12 så dog hans pappa i en bil krasch. Som liten så lärde han sig mycket av bilar och fiske för hans farfar hade ett stort intresse för fordon och fiske. Han är folk skygg för att han har aldrig haft en riktig och pålitlig vän att lita på för att alla personer har lurat han eller mobbat han. Han har 2 syskon en som heter Lisa som är 2 år äldre och en lille brorsa som heter Joel. Joel är 4 år yngre och han har samma intresse som Bertil och dom brukar ofta va i garaget. Han gillar att spendera tid i garaget och att åka bil för då kan han tänka på sina egna tankar och kopplar av. Dom fordon han har mest intressen för gamla Volvos, Amerikanska raggarbilar och gamla Japanska bilar. Efter som han inte hade några riktiga vänner så vart det ofta han hängde med dåliga personer och det sluta med många sena kvällar med alkohol och det sluttade oftast med bråk emellan han och den han drack med och då kom polisen och satte han i fyllecell och då var hans mamma tvungen att hämta ut honom ur fyllecellen. Hon vart väldigt besviken på honom och det visste han om och det gjorde han väldigt ledsen men han fortsatte att göra samma misstag. Men en dag så kom inte hans mamma och hämta honom så han var tvungen att gå hem nästa dag och när han kom hem så var inte hans bilar i garaget för att han mamma hade kört dom till skroten. Då vart han så sur så han valde att flyta hemifrån och efter ett tag hittade han en billig lägenhet i Unive. Han flyttade ditt och nu försöker att fixa ett nytt liv. Just nu jobbar han på Postnord men han vill försöka jobba med ett jobb inom fordon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer kunna ge en bra Rp känsla när jag är i IC och jag kan följa alla regler som t.ex. vdm, rdm meta gaming och power gaming och mera. Jag kommer att bidra med en seriös Rp. Efter som jag har ett intresse för fordon i verkligheten kommer jag kunna Rpa bra inom det området och det är bra för att min karaktär har det intresset. Jag kan även Rpa på situationer då jag inte vinner och jag tycker att det ändå är kul då det är scenariona jag är ute efter.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? ag vill börja Rpa och jag valde att börja på Unive efter som många av mina kompisar spelar på Unive och dom har rekomenderar Unive för mig och jag tyckte det lät roligt och särigöst när dom berätta om Unive.

Hur hittade du Unive? Några kompisar recomenderade Unive till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill träffa mycket nytt folk och känna en bra känsla när jag startar Fivem för att jag vet att jag kommer ha en rolig tid på Unive

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att börja jobba inom fordon och att vara en laglig medborgare i samhället jag vill också äga några av min drömbilar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Tillbaka