Nekad hejpådig901 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hejpådig901

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? bruxarn

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bill Gustavsson, han är 28 år gammal och planerar på att bli polis. Han växte upp i Degerfors där han alltid drömde om att bli polis från att han var ett litet barn till att vara tillräckligt gammal för att gå polishögskolan. Nu har han flyttat in till stan och äntligen bestämt sig för att ta en intervju för att bli polis. Han har haft en ganska lugn barndom, han bodde lite mer på landet i Degerfors och hade sin bästa kompis i huset brevid. Men en dag så blev hans morfar skjuten av ett par inbrottstjuvar som inte förväntade att han var hemma. Det var den incidenten som fick Bill att ta polisyrket mer seriös och börja plugga och träna. Han är oftast en väldigt lugn och trevlig person men när någon kommer in på ett känsligt ämne kan han ryta till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en väldigt kreativ och social RP som båda parterna kan finna rolig. Jag kommer även vara väldigt aktiv på denna servern och ta mitt jobb som polis väldigt seriöst då jag har RPat som polis flertal gånger innan. Det tar mig in på min nästa punkt vilket är att jag har mycket erfarenhet då jag har RPat mycket på andra servrar men känner att det är dags för Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte endast spelar för att vinna utan att båda sidorna ska vinna annars klassas det som powergaming.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, till exempel powergaming. Det är när man inte RPar på skador eller bara spelar för att vinna. Det är tillexempel powergaming om man bara spelar på servern för att få massa pengar. Det är även powergaming om man till exempel krockar sin bil och sedan inte RPar på sina skador.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenhet. Jag har spelat väldigt mycket FiveM sen 2021 med ett par pauser. Jag har främst spelat på andra servar så ska bli kul att testa på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Granskning pågår.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka