- Förbjuden
- #1
enzzzo
Icke Medlem
- Meddelanden
- 17
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac
Vad heter du på discord? 008#4598
Ange ditt födelsedatum 26 April 2023
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv många timmar per dog och läger dom timmarna på unive!
Hur länge har du varit medlem på Unive? i månad
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Hittar ingen bild (vet inte hur man gör)
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en sop plockare. Jag som servervakt plockar upp smuts som folk som inte kan bete sig eller folk som inte kan reglerna eller nåt annat. Jag ska helt enkelt städa upp efter serven så det bara finns rena spelare som är det för att ha det kul och roligt. Om jag till exempel ser två killat stå och slås så kanske jag går fram till dom och säger grabbar sluta. Om dom inte lyssnar så skriver jag i ooc Om dom fortfarande fortsätter så bannar jag dom. Du som servervakt ska också visa dom som inte kan rpa hur man rpar.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jo för att jag anser att det är just nu för stötig på serven jag ser folk som lallar runt hela tiden och bara förstör för serven och det är också därför jag vill bli servervakt. Jag vill också bli servervakt för förbättring på visas rp som inte har det lilla som behöves. Jag kommer också se till at dva bilar åka runt och kolla på alla allmänna plaster och kolla så allt ät bra. Och det sista, varför vill jag bli servervakt. Jo för att få den känslan när du har HJÄLPT någon och dom visar att dom tackar för min hjälp. Vi alla måste hjälpas åt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är en sak alla inte vill ska hända, det är när du abuse dina perms till exempel när du är i en skottlossning och du dör och du väljer du att använda dig av /revive. Då har du gjort ett stoer fel och det kommer tas åtjäder. Eller att du sitter och /kick id folk som du inte bara gillar, eller vänner. Eller om jag är i en till skottlossning och använder mig av toggleid. Då ser jag allas id och var dom är. Det du gör är ett du helt enkelt är att du bryter mot servervakt reglerna!
Vad heter du på discord? 008#4598
Ange ditt födelsedatum 26 April 2023
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv många timmar per dog och läger dom timmarna på unive!
Hur länge har du varit medlem på Unive? i månad
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Hittar ingen bild (vet inte hur man gör)
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en sop plockare. Jag som servervakt plockar upp smuts som folk som inte kan bete sig eller folk som inte kan reglerna eller nåt annat. Jag ska helt enkelt städa upp efter serven så det bara finns rena spelare som är det för att ha det kul och roligt. Om jag till exempel ser två killat stå och slås så kanske jag går fram till dom och säger grabbar sluta. Om dom inte lyssnar så skriver jag i ooc Om dom fortfarande fortsätter så bannar jag dom. Du som servervakt ska också visa dom som inte kan rpa hur man rpar.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jo för att jag anser att det är just nu för stötig på serven jag ser folk som lallar runt hela tiden och bara förstör för serven och det är också därför jag vill bli servervakt. Jag vill också bli servervakt för förbättring på visas rp som inte har det lilla som behöves. Jag kommer också se till at dva bilar åka runt och kolla på alla allmänna plaster och kolla så allt ät bra. Och det sista, varför vill jag bli servervakt. Jo för att få den känslan när du har HJÄLPT någon och dom visar att dom tackar för min hjälp. Vi alla måste hjälpas åt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är en sak alla inte vill ska hända, det är när du abuse dina perms till exempel när du är i en skottlossning och du dör och du väljer du att använda dig av /revive. Då har du gjort ett stoer fel och det kommer tas åtjäder. Eller att du sitter och /kick id folk som du inte bara gillar, eller vänner. Eller om jag är i en till skottlossning och använder mig av toggleid. Då ser jag allas id och var dom är. Det du gör är ett du helt enkelt är att du bryter mot servervakt reglerna!
Senast ändrad: