Accepterad Hejjag | Ban överklagan [Aspargus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hejjag

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/2344255452/

Ditt Hex-ID: 1100001003f7e21

Vad är din discord tagg? Bobo#4505

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Avstängd för: lallare - powergaming ~Flame Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lekte/va ful o kanske inte gjorde sakar man ska. Men det jag gjorde var saker som skulle kunna hända i verkligheterna o hänt i verkligheten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag träffade två styckena som kom med sin bil otroligt snabbt förbi mig och körde väldigt skeft. Ås jag gick upp till dom o frågade var som händer o dom sa att dom var jätte fulla. Då ficka jag en bärse o jag rolplayade att jag också var full. När vi alla satt i bilen så åkte vi runt tills vi råkade/åkte förbi polisen. Detta gjorde själv klart att polisen började åka efter för vi körde väldigt snett o vinkligt. Detta gjorde polisen helt rätt i. Men vi i bilen åkte max 30km bredvid polis stationen i små vägar så vi kunde inte skada folk eller förstöra för andra. Sen när vi hade åkt runt en stund så sa en utav grabbarna att vi skulle hoppa från en bro. Detta var för att vi var fulla och hur det är i verkligheten. Men vi han inte hoppa där jag blev bannad utav lallare o powergaming. Powergaming fattar jag inte för vi gjorde inget övernaturligt. Lallare kan jag fata men det har ju hänt i verkligheten o när vi har poliser i ryggen på 2m avstånd så borde polisen ta oss o sen ta in oss på fehör. Eller bara inte banna oss för något som inte är övernaturligt eller något som är dåligt RP för vi gjorde saker som händer i värliga livet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban där det inte var någon powergaming. Och lallare kan jag fatta men inte permanent bara för att jag o grabbarna åkte runt fulla i ett litet område där det inte var några folk. Jag tycker det var väldigt bra gjort utav polisen att jaga oss men inte banna oss i slut ändan dom borde ju faktiskt stanna oss inte banna oss när dom är så nära oss.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad utav fort körning men det har jag lärt mig att jag inte ska göra mitt inne i torget där det bara är 80. O 130 vid motor vägen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo att inte vara full. Men vi hade så roligt så det var svårt att sluta. Det är svårt att göra annorlunda när man inte gjorde något som står är fel enligt böckerna o reglerna jag skulle väll inte träffat pojkarna från början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag inte ska vara full inte åka från polisen o att det måste bli mer folk som inte det första dom gör är att banna bara kolla om det går bra först sen om de är väldigt dåligt RP så är de ban.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka