Accepterad hejhjejhej | Medlem ansökning (Amkic)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hejhjejhej

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? lallishhhh#4647

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melker Karlsson och är 23 år gammal och är en mycket positiv och trevlig person som alltid har ett leende på läpparna och älskar att vara med sina vänner på kvällarna och umgås och Melker vill alltid allas bästa, Ända sen Melkers uppväxt har han alltid drömt om att få jobba hos polisen då han alltid velat se till att få ett tryggt och säkert samhälle för alla invånare då han bryr sig väldigt mycket om människor och vill att dom ska känna sig tryga. Melker klarade även skolan väldigt bra då han fick bra med betyg och hade gott om vänner, Åren gick och när Melker fyllde 23 år gammal bestämde han sig äntligen för att flytta hemifrån till en stad som heter unive och bestämde sig för att börja följa sina drömmar om att få jobba hos polisen och hjälpa alla människor

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig social och seriös RP då jag kommer se till att följa alla regler på servern och skötta mig så bra som helst asså att om jag skulle se en spelare bryta mot en regel ska jag se till att rapportera den spelaren direkt. Jag kommer försöka göra alla scenarion så roliga som möjligt för alla som är med i det. Jag kommer även vara väldigt aktiv på servern då jag spelar fivem väldigt ofta.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartnens vinst innebär att det inte bara är du som ska vinna i ett scenario utan att man också ska ge motpartnen en chans också så det blir roligt för båda två spelare med det blir det bättre rp

Hur hittade du Unive? Vänner och youtube samt tiktok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka