Accepterad hejhejjagartrevlig | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1KRIZZ

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? leo

Vad är ditt discord namn? krizz0006

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Ceesay han är 29 år gammal alltså född 1995-06-14. Han växte upp i ett normalt stort hus med sina 3 bröder, mamma och pappa. Han hade en rätt så lätt uppväxt med bra betyg i skolan och många kompisar i sin omgivning då han är väldigt positiv och hjälpsam då han brukar hjälpa sina grannar med olika sysslor då dom är gamla. Alex's intressen är att spela golf med sina vänner. Han gillar även att kolla på fotboll både hos sin lokala fotbolls förening men även större föreningar som exempelvis IFK Göteborg vilket är hans favoritlag. Han har även ett stort intresse för Sjukvården och polismyndigheten. Då han brukar kolla på youtube videos om poliser och sjukvården. Alex's planer för framtiden är att förhoppningsvis skaffa ett lagligt jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med till social rp på servern och väldigt utvecklade och roliga scenarion, jag älskar att rollspella och jag kommer alltid följa rollspels reglerna eftersom att det är tråkigt om alla går och skiter i serverns regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag/du ska spela för att båda parterna i ett scenario ska ha roligt alltså om vi snackar om ett polisjag jag ska inte bara spela för att fly ifrån polisen jag ska också spela för att den andra parten ska ha roligt i det scenariot så det inte blir jätte tråkigt för dem och roligt för mig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja suntförnuft innebär att du måste tänka innan du gör något som kommer förändra din karaktär. copbaiting är att du försöker få polisens uppmärksamhet, metagaming är att du använder dig av saker som är ur game och inte ingame för att få reda på saker som discord eller twitch.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har flera erfarnheter inom rollspel jag har varit polisman jag har jobbat på meko karolinska, båtfirman auto, scstyling, qpark lite allt möjligt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej :D

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka