Nekad hejhejjagartrevlig | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1KRIZZ

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? leo

Vad är ditt discord namn? krizz0006

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lasse Svennson och han är 29 år gammal och är jätte intresserad i fordon han älskar att jobba med fordon och det gör honom väldigt glad. Lasse har jobbat som sjukvårdare tidigare i 6 år när han var 23 år gammal, Lasse brinner för fordon och det är det ändå han vill göra just nu att hålla på med fordon och ha det jätte bra han kommer vilja jobba på mekonomen auto eller scstyling.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rp till servern jag kommer skaffa många vänner och vara aktiv i blocket och twitter så folk kommer gilla mig och inte bara tro att jag är någon som kör för att få pengar på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela för att vinna sitt scenario utan att spela för att båda parterna ska ha roligt och inte bara för att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja suntförnuft innebär att du måste tänka innan du gör något som kommer förändra din karaktär. copbaiting är att du försöker få polisens uppmärksamhet, metagaming är att du använder dig av saker som är ur game och inte ingame för att få reda på saker som discord eller twitch.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har flera erfarnheter inom rollspel jag har varit polisman jag har jobbat på meko karolinska, båtfirman auto, scstyling, qpark lite allt möjligt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej :D

Nekad.
Anledning:
Utveckla frågan: Berätta om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka