Inaktuell hejhejjagartrevlig | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1KRIZZ

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i verkligheten är Leo

Ditt discordnamn: krizz0006

Ange ditt födelsedatum 11 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag gillar att spectatea alla olika scenarion och jag är aktiv nästan hela dagen på helger och på skoldagar så är jag aktiv direkt efter skolan. Jag sitter oftast i vc så jag kommer nog sitta och skaffa massa vänner inom unive och kunna hjälpa så många som möjligt på servern jag kommer också ta så många reports jag kommer kunna klara av och jag kan jobba i vilket område som helst.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Körningen, det är allt för många folk som kör igenom staden i 300 och driftar på sjukan och inte parkerar lämpligt. Krimminela rpn kan också få lite förbättringar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att sammarbeta med mina övriga staff medlemmar och inte ta dem hårdaste konsekvenserna emot spelarna men att göra vårat meddelande tydligt så dem vet vilka konsekvenser det blir om dem väljer att bryta emot det och inte lyssna på oss staff medlemmar.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt för mig och övriga att proffessionellt med våran staff roll eftersom meddlemarna ska kunna ta oss på allvar och inte vara rädd för oss hela tiden. Man ska agera proffesionellt och inte hota meddlemmar med ban eller viss, man ska vara allmänt skön helt enkelt och fokusera på uppgifterna man har på unive.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska Rollspela ibland och mest vara aktiv och göra mitt staff arbete och mitt privata liv är väll helt enkelt bara skolan nu och det går bra och jag tror att jag kan balansera allt detta.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive en jätte lång period jag har blivit hackad på två av mina discord konton och jag har behövt göra om min medlemskap ansökan men nu har jag lärt mig av mina misstag och behållt mitt konto länge och sättit på flera säkerhets inställningar på discord.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff förut på en server som hette toppstaden det var en seriös server som inte hade så många spelare det var 20 spelare max inne men den var ändå väldigt bra och jag hade det väldigt kul som staff innan servern stängdes ner jag hoppas jag också kommer ha det jätte roligt som staff på unive.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Jobb

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka