Antagen hejhejjagartrevlig | Ansökan till Staff [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1KRIZZ

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Ditt discordnamn: Krizz0006

Ange ditt födelsedatum 15 December 2008

Varför ska just du bli staff? Jag är väldigt social, driven och aktiv jag är väldigt engagerad för att bli staff och klara av det på unive roleplay. Jag gillar verkligen unive jag har varit på en resa därför har jag inte kunnat spelat unive på ett tag men jag vill bli staff eftersom att jag är hemma nu och skulle villa hjälpa unive och lära mig känna nya folk och hjälpa medlemarna på unive roleplay. Jag vill vara ansvarig för rp:n på servern för att det är mycket brist på social rp nu det finns folk som inte engagerar sig till att rollspela socialt och skapar orealistiska karaktärer eller namn eller att man springer runt med mask på sjukhus, torg, allmäna platser. Jag tycker att det finns folk som verkligen rollspelar bra på unive och väldigt socialt jag tycker att det är kul och väldigt roligt eftersom jag vill att flera personer ska uppleva utvecklad rollspel och socialt rollspel precis som det var förut i tiden på fivem. Jag vill lära mig känna alla i staff teamet och skapa roliga upplevelser på unive som en del av erat staff team.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker inte att krimminela rollspelet funkar eftersom att det är många som har väldigt mycket luft inne på unive och hotar folk för att dem bara är i en viss del av staden vilket jag tycker är väldigt dåligt. Jag kan förstå att man blir hotad av gängmeddlemar eller en krimminel organisation om man är utanför deras hus eller väldigt i center på deras områden. Men jag tycker att krimminela rollspelet ska förbättras och bli en roligare plats att rollspela för vissa personer. Jag snackar såklart inte om alla personer som rollspelar krimminel på unive men vissa krimminela har väldigt brist på social rollspel och roleplay allmänt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag personligen tycker att vi ska sammarbeta och komma fram med en lösning som alla tycker är rimlig och bra för dem. Vi tillsammans i staff teamet ska komma på en bra återgärd som är rimlig och en rimlig lösning åt problemet jag tycker att staffs ska skriva ut i staff chat ingame när det är en skottlossning, rån eller ett annat viss scenario (om ni redan inte gör det). Alltså vi ska sammarbeta med en återgärd och lösning åt problemet sedan sammarberta med varandra i staff teamet och skicka ut när det är något som händer och vilka som spectetar och så vidare.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att vara trevlig och förstående. Jag tycker helst att vid support ärenden så drar man in personen i sin voice channel och hälsar och frågar vad problemet är med en snäll ton så att personen/personerna inte tar staff teamet oseriöst eller oprofessionellt. Jag tycker personligen att det är väldigt viktigt att agera proffesionellt eftersom man ska vara seriös som en staff medlem och alltid hjälpa till och försöka sitt bästa att lösa problem och prata med personer som behöver hjälp. Jag menar såklart inte bara i voice channels nu du ska alltid vara proffesionell emot medlemar och staff medlemar så att man blir tagen seriöst och bra.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har nästan inget som händer i mitt privata liv så jag kommer inte ha något problem med att balansera mitt privata liv och staff arbete och rp. Jag kommer mest vara aktiv som en staff och sedan rp:a lite ibland när jag har tid.

Hur länge har du spelat på Unive? 5 Juli 2024. Jag har varit med på andra konton också som heter jinzz6175 där jag har varit med från 10 dec 2022 men kontot blev hackat är fortfarande kvar i discord servern dock.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Jag har varit mod, sr.mod och administraitor på några fivem servers.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event. Jag vet inte om jag har det i mig att hosta events men jag skulle gärna vilja vara med skulle nog bara inte gilla det så mycket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka