Accepterad hejd | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hejd

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Användarnamn: hejd

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/178we7482w4/

Vad är ditt discord namn? PangPöjken#4396

Vad är ditt Hex-ID? 1100001180206f1 (Hex)

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Carl Jonasson. Carl Jonasson är en kille som älskar bilar. Under åren har Carl Jonasson rest runt land och rike för att leta upp det perfekta stället att bo vid. Carl fick höra från sin vän att den här staden är perfekt för dem som gillar utelivet. Carls intresse är fotboll, bilar och mat. Carl är även en vapen expert. Han kan alltså se var alltså vilket land vapen kommer ifrån. Carl har även en tjej som bor i zimbawe. Carls tjej heter ADJOA, som han älskar mest i hela världen. När Carl har landat vill han helst jobba som polis bennys sjukvådare eller sälja harakiri korv. Carl har även jobbat som Pilot i tidigare stad och är en jävel på att köra helikopter. Carl är även trött på alla invandrare som har tagit över staden, Det Carl inte har fattat är att han själv är en invandrare. Carl har en bra attityd på alla svenska människor. Men börjar dem kaxa upp sig blir Carl lätt arg och börjar hetsa även slå. Om Carl ser en invandrare som käftar imot han kommer han ta fram sin ficklampa och slå ner han. Carl har också en bra och trevlig relation med polisen. Om polisen frågar om hjälp säger Carl alltid ja. Carl prioriterar kärleken i första hand. Därför han saknar sin tjej i zinbawe ADJOA, som han är djupt kär i. ADJOA, har precis hört av sig och kommer landa snart i staden där Carl bor i. Problemet är att ADJOA, inte har några pengar så Carl måste jobba sig ihop pengarna själv. Hur ska detta gå till ska han jobba svart eller vitt? Det Carl inte vet är att hans fru kommer efter honom för att döda han, Tiden är knapp och snart landar han i staden.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag vill bidra med bra rp och hört att denna servern har bra rp och det är därför jag har ansökt till multistaden jag är skit bra på rp och vill sprida det tll en sådan här bra server

Hur många timmar har du på FiveM? 10030timmar

Senast ändrad:
Hej!
Gör din steam-profil oprivat så vi verkligen kan bekräfta att du har såpass många timmar på FiveM
Tack på förhand!

//BAPI :))

Senast ändrad:
har gjort det bappi har nytt dc konto heter PangPöjken#4396

Och slutligen, jättebra att du utvecklat såpass mycket angående karaktären, men utveckla även "Varför ska just du bli whitelistad? " ganska mycket. Det är väldigt viktigt. Om du gör det så har du chans till WL.

//BAPI :))

Tillbaka