- Meddelanden
- 1,448
- Reaction score
- 90
Philip leker svår så blir nog inge mer unive för mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
nej nej nej han svarar men han gillar verkligen inte mig hahahahOkej?. han får ju över 100 pms om dagen han kan inte svara på alla
Ja men varför gillar inte han dig du måste ha gjort något mot han?nej nej nej han svarar men han gillar verkligen inte mig hahahah
ja såklart, Fuskade lite på servern så vart jag bannad men efter 8 månader av neka överklagningar så orkade jag inte vänta längre så jag spoofa in mig och jag kan ha gjort terroråd ett par gångerJa men varför gillar inte han dig du måste ha gjort något mot han?
Ja, då får du skylla dig självja såklart, Fuskade lite på servern så vart jag bannad men efter 8 månader av neka överklagningar så orkade jag inte vänta längre så jag spoofa in mig och jag kan ha gjort terroråd ett par gånger
ja såklart säger ju inte att jag inte gjorde felJa, då får du skylla dig själv
hahahahaha "Det var bögwi han ville bli fri från sin idioti, men vi har märkt att det är omöjligt" - philip320free gay
killen leker för svår, han tar åt sig när folk har rätt mot honom i argument. Och bannar dom utan någon anledning alls, Philip320 äger sveriges största rp server men även med den sämsta rpn nivån jag sätt på länge.hahahahaha "Det var bögwi han ville bli fri från sin idioti, men vi har märkt att det är omöjligt" - philip320
aa asså du har rätt men jag har oxå brutit mot varenda regel på servern hahakillen leker för svår, han tar åt sig när folk har rätt mot honom i argument. Och bannar dom utan någon anledning alls, Philip320 äger sveriges största rp server men även med den sämsta rpn nivån jag sätt på länge.
Fårstår hannej nej nej han svarar men han gillar verkligen inte mig hahahah
vem fan är du då din luffareFårstår han![]()
vem fan är du då din luffare