Nekad Hejbror | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hejbror

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198382710956/

Ditt Hex-ID: 1100001192e00ac

Vad är din discord tagg? wille#4656

Vem var det som bannade dig? Vet ej

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står Kunde inte ta emot inbjudan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem valde mig för att för att jag blev bannad av swiipe för ingen ting och då skrev jag privat till han och han sa att jag sålde dråger mitt på torget men jag fråga en kille om han ville köpa alvedon. Sedan skrev jag till han privat och sa att det var töntigt åt han att göra det och sånt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog vid torget och chilla så kom det en kille så fråga jag han om han ville köpa Alvedon. Han sa ja. Så fråga han vad är priset? Jag svarar 100000 han säger nej tack. Sen ser jag att det är swiipe som bana mig och jag skriver priv till han att han är lökig och att han är bajs på sitt jobb att man ej ska bli bannad för det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för det är ej olagligt att sälja alvedon men det är fel av mig att skriva till han privat.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivigt dömd för rdm och suntförnuf. Jag har lärt mig av dem mistagen jag gjort och dem kommer ej hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att skriva till han privat och vara sur. Men jag blev sur för jag blev bannad för jag fråga om han ville köpa Alvedon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ens ilskan ej ska gå över styr jag borde ej ha skrivit privat till han.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka