Nekad Hejapa12! | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hejapa12!

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/oscra/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Eriksson

Vad är ditt discord namn? zuzi_55#7802

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som ska ut i arets livet som han har drömt om sen han var liten. Han är pratglad och väldigt nyfiken. Som sagt var en fattig student som gick fordon och ville börja jobba snabbats möjligt och känna pengar. Han har starkt självförtroende och tror på de han gör till hundra.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill ha ett jobb så man inte lever på A kassa. För jag tycker det är tråkigt. Alla dom möjligheterna du for med White list vill jag komma åt. Om jag inte får White list får jag inte ett jobb, där jag kan göra så att folk får det bättre förhoppningsvis. Sist men inte minst det blir roligare med White list.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Den är stor på mängden folk och verkar allmänt seriös skillnad från andra servrar vilket är viktigt för att ett rollspel ska fungera.

Hur hittade du Unive? Såg att det var många som spelade på serven och tyckte det såg kull ut av det så fasande jag för unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Få nya vänner i min roll och att driva serven framåt så den blir roligare för andra och mig så klart. Känna pengar så man kan köpa tex en bil eller det man behöver. Att ha allmänt roligt är en viktig punkt enligt mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen annan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka