Nekad Hej_Nordic | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nordicen1

Icke Medlem
Meddelanden
415
Reaction score
27
Länk till din steam profil: Ja min lillebror har då raderat mitt steam men kan vara samma länk. https://steamcommunity.com/id/norddish/

Ditt Hex-ID: 110000145a74824 (Hex)

Vad är din discord tagg? nordicontop

Vem var det som bannade dig? Indain

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: pngtree-no-image-vector-illustration-isolated-png-image_1694547.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo eftersom att det jag gjorde var väldigt oansvarigt och dumt, och såklart om någon fuskar eller försöker fuska då ska man ta återgärder emot den personen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. . Jo men en kille som hette Oblitirator fick in mig till att fuska, Jag var liksom väldigt omogen och var inte jätte pigg och tänkte inte klart så jag lyssnade på allt han sa om hur man skulle göra, Sen vissade han mig hur man kunde få lite pengar via Det fusket, och bilar, Som sagt väldigt dumt och ångrar det enromt mycket önskar att det aldrig hade hänt, Men jag har verkligen tänkt till och lärt mig av mina misstag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut, Bannen var klart och tydligt rätt, En person som har gjort något sådant ska ju självfallet bannas så Han gjorde bara sitt jobb,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannat runt år 2021 för att jag inte kunde rpa jag va ny, sedan lite under 2022-2023 så har man åkt på lite ban kanske powergaming,rdm,ooc eller sã men man lär sig och har varit bannad 2024 så har inte kunnat bli bannad under detta år samt slutet av 2023

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att blocka killen som visade mig det och tackat nej, Men som sagt ingen ursäkt det är jag som styr över mig själv och jag väljer att göra det jag gör så det var väldigt dumt av mig, Jag skulle ba stängt av och sovit den dagen, ångrar det mycket måste säga saknar Unive och lovar att jag mognat och lärt mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, Att aldrig ens försöka göra något man vet är fel, Man lyssnar inte på andra som vill få än själv att göra dumma saker utan man går vidare, Under denna tid jag varit bannad har jag verkligen hunnit tänka till,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja Absolut

Ber verkligen om en enda chans att få bevisa, vet att ni kanske ser mig som samma gamla person, Men lovar verkligen att jag ändrats och mognat

Kommer sköta mig så enormt mycket, Ska börja rpa påriktigt som Sjuvvårdare typ och visa att jag kan, ber bara om en chans @Emilia @Philip320 Lovar er

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka