Nekad Hej101 | Medlem ansökning [Gnurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hej101

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? sda

Vad är ditt discord namn? sa

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2023

Berätta om din karaktär. Äventyrsresa

Förra året reste jag till turkiet, med min pappa och min lilla syster, så kul att få åka först till flygplatsen jag va nervös för inte har åkt flygplan förut, och va kul att åka till flygplatsen det var så stora flygplan och se många folk, det var roligt att resa till turkiet. Vi vänta ca 2 tim för att vi ska börja åka. Då vänta vi och flygplanen var fram till flygplatsen då la vi in vår väskor och börja åka, den var en stor flygplan och namnet var turkish airline, den var bra, det var många folk men vi fick vänta på led tills alla gick in i planet och vi var inne, vi satte oss på stolen den var bra för en billigt flygbiljett. Vi var i flygplanen det var så häftig vi åkte upp och det var roligt för jag har aldrig rest förut.Det var ca 200 personer i flygplanen, efter en tim så kom maten det var hamburgare för oss jag och min syrra och min pappa fick sallad och med maten fanns vatten, maten var helt okej den var bra. Efter 2 tim så var vi framme till turkiet det var så ljust och bra väder det var ungefär 30 grader bäst väder på länge. vi gick till vår taxi och gick bort från flygplatsen, vi hämta vår väska och checka vår pass och allt så vi kan gå vidare när vi gick ur flygplanen då gick vi för att göra allt det där. Vi leta efter våra taxi men vi hittade inte honom, efter 5 min hittade vi han vår taxi som ska ta oss till vårt hotell vi hoppa in i taxis bil den var lyx taxi sen så efter 1 tim var vi framme taxiförare var lite läskigt, men vi gick ur bilen då var vi framme det var så fint hotell med massa vatten och rutschkanan det var så många vi gick för att åka och leka vi byte vårkläder och gick och bada det var roligt och rutschkananarna var så roliga och stor. Sen hitta jag en kompis så jag gick med honom och sa till min pappa stanna kvar här med min syster kommer om en liten stund men då efter 20 min så går jag tillbaka så hittar jag inte min pappa jag börja gråta och springa till vår hotellrum för att kolla om min pappa är där, men ropa pappa pappa såg inte han och börja gråta då när nån såg mig gråta så kom han och sa att jag har tappat in pappa på engelska han tog mig till ett ställe nån som jobbar där och han fråga vilken språk eller eller vart kommer du ifrån sa sverige sweden han hämta nån som kan prata svenska och då fick jag hjälp av honom och de sa han följ efter mig så letar vi efter din pappa ja tack snälla hitta han sa jag och vi leta efter min pappa i 20 min och då hitta jag han jag var så glad och ledsen min pappa leta efter mig med han sa vart var du leta efter dig hela tiden jag sa jag leta efter dig pappa var glad så gick vi till vår hotellrum och sovde.

Vad kan du bidra med till serverns RP? zdcsa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ssac

Hur hittade du Unive? sacsa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka