Nekad HEJ | Whitelist ansökning [Kabir Ahmed/JetskiBram]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benim

Icke Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
17
Användarnamn: HEJ

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198801769006/

Vad är ditt namn i verkligheten? adrian

Vad är ditt discord namn? Lil UZI#1111

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yasin byn och är 26 år. Han är uppväxt i Finland med sina två bröder. Han bodde på landet i Finland så han jobbade egentligen med jordbruk. Sedan när han fyllde 18 så flyttade han till Sverige pga att han skulle börja studera till sjukvården och i Finland var högskolan på finska och Johnny är inte speciellt bra på finska. Yasin studerade 3 år till sjukvårdare, i högskolan vid Halmstad. När han blev klar med utbildningen så skulle han försöka hitta ett jobb, men han sköt upp det hela tiden eftersom han var i en väldigt grå period av sitt liv när hans flickvän gjort slut med honom. Så det slutade med att han inte orkade med ett jobb. Efter nått år träffade han några nya människor som hade en kriminell bakgrund, och de försökte få med Yasin på olika försök till rån av butiker, men han hade sagt nej väldigt många gånger tills den dagen då han inte hade några pengar att leva för längre. Han hade även sagt upp kontakten med sin familj. Så till sist gick han med...........

Varför ska just du bli whitelistad? kan bidra med bättre rp nivå och ha kul med folk skapa scenarion och bidra med erfaranhet med whitelistade jobb/gäng och sånt skulle va kul om jag fick en chans

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? få bättre rp nivå i stan och göra scenarion med folk så dom slipper ksk lalla runt och ha kul och kunna va med eller vara anställd hos whitelistade jobb/gäng och sånt skulle va kul om jag fick en chans

Hur många timmar har du på FiveM? 577

Hur hittade du Multistaden? för länge sen så såg jag multistaden nån inva mig då började jag med roleplay men sen blev jag bannad från discorden för en anledning men är tillbaka :)

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja har blivit bannad här förut men ahr alldrig förlorat min whitlsit förutom när jag blev bannad från discorden

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Du är med i vision Roleplay och spammar även mig med massor av invites till din server

nejj är inte änns med i den och de va för länge sen innan jag blev unbannad från mutli

blev aldrig balcklsitad blev bara bannad från discorden

vrf kollar ingen whitlist ansvarig på denhär ?

vrf skojar du de tog ganska länge att skriva allt dedär snälla då ajkg tycker den va bra men aja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka