Accepterad HEj pojk | Ban Överklagan [Wmac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,448
Reaction score
90
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243939416/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c834e58

Vad är din discord tagg? .

Vem var det som bannade dig? wmac

Bild på banmeddelande: ban överklagan wmac 1 dag.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? mild pwg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var så att min kompis och jag var på trygg-hansa och då blev jag nerslagen av och glömde rpa så jag blev bannad i 1 dag av wmac. vill också lägga till att jag har vart bedövad hela jäkla dan på sjukan och kom ingame men det är ju ingen ursäkt självklart men jag ville bara säga detta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ej en felaktig ban då jag det var jag som var lite dum och glömde rpa. Jag borde inte ens vara inne på servern faktiskt var lite yr då

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min senaste ban kommer jag inte ens ihåg om jag ska vara ärlig men jag tror det var i 1 dag av maze4k där jag träffade min kompis på piren som jag inte hade träffat på mer en en vecka och då sprang jag fram och slog han en gång och då blev jag bannad för lallare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo på riktigt inte ens vara inne på servern för jag var rätt yr då men om vi tänker bort det så borde jag bidrat med bra rp genom att rpa på dessa skader vilket var riktigt dumt av mig, Jag brukar alltid försöka ha så bra rp som möjligt etc men idag blev det ett litet misstag

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte riktigt hur jag ska svara på detta för att jag vet ju hur man ska bete sig och att man ska rpa men jag var lite yr i den studen så jag glömde bort det men jag har lärt mig en läxa måste jag säga

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja ta din tid wmac, Jag hoppas du förstår detta från min sida ❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka