Nekad Hej | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LPOVR

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? lpovr

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Åkersson. Han är 24 år gammal och en väldigt lugn person som aldrig blir aggressiv. Leif har en tvillingbror som heter Peter Åkersson. Peter är också 24 år gammal och har nyligen blivit assistent inom polisen. Till skillnad från Leif har Peter en betydligt bättre ekonomi, vilket bland annat visar sig i hans ägande av en fin bil.

Leif och Peter förlorade sina föräldrar när de båda var 18 år gamla. Sedan dess har de hållit ihop och drömmer nu om att köpa en liten villa eller en lägenhet centralt i staden. Peter planerar att köpa en bil åt Leif som en födelsedagspresent, och har valt en Audi R4.

Leif bor i en liten, nedgången lägenhet i stan, medan Peter har valt att bo på landet. Leifs dröm är att bli polis, precis som sin bror. Han har alltid älskat att titta på polisuppdrag på YouTube och beundrar Peter för hans goda egenskaper och skicklighet som polis.

Leifs uppväxt var inte enkel. Hans far var inte särskilt snäll mot honom, speciellt eftersom Leif var lite rundare än andra barn. Trots detta har Leif alltid strävat efter att förbättra sig själv. Han har länge studerat för att bli affärsman, men nu har han bestämt sig för att följa i sin brors fotspår och bli polis.

Leif är beslutsam och har en stark vilja att uppnå sina mål, även om vägen dit inte alltid har varit lätt. Med Peter vid sin sida känner han sig redo att ta sig an nya utmaningar och förverkliga sina drömmar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rp nivå. Jag kommer inte lalla. Jag kommer kommer skapa scenarion som är seriösa och roligt för båda parterna. Samt kommer jag att ha en social rp nivå och kommer ha en allmänt bra tid på unive. Jag kommer rapportera de som lallar på serven samt gör regelbrott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte ska spela för makt och pengar. Det ska vara så roligt för båda parterna. Om någon gör ett bank rån så behöver det inte skjuta alla poliser bara det ska ha en social rp nivå. Man kan inte vinna alla scenarion. Om det inte är folk som spelar för makt och pengar så kommer rp vara bättre.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Rdm= Random deathmatch. Man försöker att döda någon utan ett grundläggande scenario. Metagaming= Man får inte ta information out of character. Fear rp= Att man ska värdna om sitt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Har spelat på unive sedan april typ. Blev av med mitt medlemskap.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en lugn person. Jag kommer göra mitt bästa för att göra roliga senarion. Jag kommer rp så att det är roligt för båda parterna i ett scenario.

Tycker du borde lägga ner några ytterligare minuter på din ansökan

Nekad. Anledning: Skriven med hjälp av AI. Du är även ej med i discorden, eller har skrivit fel namn.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka