Nekad HEJ | Chef-jobb ansökan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benim

Icke Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
17
Användarnamn: HEJ

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas chef

Vad heter du IRL? Adrian

Hur gammal är du? Fyller 13

Hur många timmar har du på Fivem? 649

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har alltid tyckt de har varit kul med sånt men när en gång min vän börja jobba där då va jag hemma hos han och såg när han spelade som Securitas och har träffat många din jobbar där ingame det ser rolig ut det dom gör och när min vän börja jobba där ansökte jag då hade dom precis byt regler och sa att dom anställer folk som är 14 och jag tänkte men de är typ 1 år skillnad men aja det är dom det är men det är min dröm skulle göra allt för att få jobba för jag kommer liksom va jätte trevlig snäll kommer försöka va hjälte kommer göra så alla ställen i stan blir mycket tryggare men ibland kan man inte göra då mycket så ibland om det blir stort måste man tillkalla polis och det är jag glad för att polisen finns

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Att jag har alltid drömt om att jobba aldså vill bara jobba här skulle. Va världens dröm att få va chef här jag har ganska bra erfarenheter jag var varit polis på andra serverar men sket i dom serverarna för multi är bäst ❤️ Och jag kommer va snäll trevlig skötta mitt job försöka bilda upp ett bra Securitas team som kan bete sig rp bra och sånt och jag kommer försöka ha kul med mina kollegor och kommer försöka göra naturen tryggare och vill hjälpa folk

Berskiv din karaktär? Jag hetter Yasin och jag är 29 fyller 30 jag är uppväxt i Sverige med mina 2 bröder jag bodde på landet i Sverige så han jobbade egentligen med jordbruk sedan fyllde han 19 så tog han flyget till multistaden med sina sista pengar han hade kvar sen börjande han studera till Securitas det va hans dröm jobb han bodde hos sin kusin som va ganska fattig och bodde där då han hade det inte så bra och han va i multi högskolan och var på svenska som tur va Yasin är ganska bra på svenska han studerade i 4 år och försökte nå sin dröm vid multistadens strand låg den gamla högstadiet som nu i tillfället är nerstängt eller finns inte kvar när han blev klar med utbildningen så va hans så glad han hade fått en fru han tyckte en tjej va lite snyggare och det va ju snyggingen marja Lisa men sen firade han att han va klar med utbildningen och sen märkte han att chefen slutade jobba som Securitas då blev han ännu gladare och ansökte till chef nu får han se hur det går ska bara säga en grej jag råkade döpa mig till hej för länge sen men det är jag som är Lil UZI#1111 på Discord

Hur ofta kommer du vara inne? Jätte ofta nästan varje dag alla dagar och helger från typ när jag slutar till 11:00 på kvällen på vardagar och till 04:00 på natten på helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

staffs snälla neka inte den här bara för jag hetter HEJ här och på dc Lil UZI jag har ändrat hetter Lil UZI/HEJ#1111 nu på discord så ni vet så neka inte bara för det för jag döpte mig till HEJ här för jätte länge sen så ni vet hoppas jag blir godkännd skulle va jätte kul och jag skulle sköta mig :)

ett tips bara det du skrev på "Vilka erfarenheter har du inom jobbet?" det mesta du skrev där passar egentligen inte in de skulle mer varit på varför vill just du ha jobbet men annars var den helt ok!

du säger så ba för du vill bli chef vetu hur länge jag har velat bli secruitas och hur länge jag skrev det där och om du redan har varit vrf låter du inte andra få chansen men aja skriv vad du vill
jag gav dig bara feedback vad som passar och vad som inte passade in så det är ej så som du säger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka