Nekad HEJ | Ban överklagan (kevin756756)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Benim

Icke Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
17
Användarnamn: HEJ

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198801769006/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: HEJ

Vad är din discord tagg? TjEnA#4202

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? pratar occ in game

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag prata om occ in game

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. blev skuten i huvudet från ingen stans sen gick jag till den killen och va så för bannad för blev inte respawnad eller admin gjorde inget så jag gick till han och fråga vrf han fkn rdm och vrf han ba sköt mig i huvudet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag ansåg att det va fel på ett sätt men ändå inte för gudarna gjorde inget blev skuten rätt i huvudet ba sådär liksom wtf sen blir jag arg på killen för ingen gjorde nåt då sa jag vrf sköt du ba mig så i huvudet då fick jag ban i 6 dagar

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har haft en ban men dom tog bort den för jag har en bra anldening sitter inte och ljuger liksom man ska ba va ärlig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sagt in game istället sagt till gudarna istället och jag ber om ursäkt för de

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja verklighen och återingen ber om ursäkt nästa gång säger jag till gudarna istället. det här kommer inte upprepas igen

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka