Accepterad HEJ | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benim

Icke Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
17
Användarnamn: HEJ

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198801769006/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Yasinn

Vad är din discord tagg? Yasinn#1111

Vem var det som bannade dig? pilot

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Powergaming ~^5Pilot. Återstår: 2 dagar 22 timmar 9 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för powergaming men det hände inte för mig men dom sa det inte va dsync fast det inte hände för mig men dom gjorde ett besltut jag blev bannad det va rätt av dom ersom dom inte säger det va dsync men för mig hände de inte men jag tog bannen men jag beromursäkt så mycket men ersom det inte va dsync i deras video fast det inte hände för mig så ber ajg om ursäkt för det inte hände för mig men dom hade bevis och jag ska va bannad men det har gått 1 dag och jag vill spela igen längtar men jag beromursäkt så mycket :)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte min bil med min vän åkte helt normalt jag lagga för mitt internet fucka jag va tvungen att restarta min dator några gånger innan det men sen åkte jag till sjukhuset för jag skulle ksk träffa mina vänner för jag sa till dom att komma ditt men vet inte om dom hörde för dom inte kom sen kom en support och ba hoppa support sen va det några grabbar som skulle åka efter och råna mig och dom sa ajg krocka och fortsätta köra fast det hände inte för mig och dom sa det inte va dsync då tänkte jag hur kunde jag inte krocka för mig eller min vän men aja det va det som hände och jag beromursäkt för det jag isånna fall gjorde och önskar om jag får komma tillbaka

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. enligt mig va det lite det för det inte hände mig fast dom säger det inte va dsync på klippet dom hade så jag fick ta bannanen för jag fick inte klipp på det som hände mig för mitt medal fucka

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft 4 banns förut tror jag men nu 5 om jag inte har fel men jag har blivit bannad förut för grejer när jag va ny på servern och lite grejer som jag inte ville göra men aja men det är det :) och ajg beromursäkt om jag har förstört för er men hoppas jag får komma in och rp igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte ksk inte gått in på servern när mitt internet fucka

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absoulut

Har du läst våra regler? Ja

får man tillbaka sin whitlist eller måste man ansöka igen ?

Godkänd. Hoppas att du har lärt dig utav ditt misstag.
Låser och Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka