Accepterad HeHej | Medlem ansökning [Marr4n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HeHej

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199012720038

Vad är ditt namn i verkligheten? Fred

Vad är ditt discord namn? Hejsan#9649

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Nilsson och är 20 år gammal. Han är uppväxt i en bra medelklassig familj han gick på en bra skola och fick ganska bra betyg och gick ut skolan och gick till gymnasiet med hyfsade betyg och klarade av gymnasiet med bra betyg. Sedan började han jobba på en affär sedan kom han till staden Unive och där kommer han att försöka hitta ett jobb och att man kan bo där och stanna där länge och inte behöva flytta. Han är snäll för det mesta men kan bli aggressiv men de är inte ofta det händer. Han kan bli ganska mycket nervös om han kanske krockar en bil då blir han nervös men de händer bara ibland. Han blir glad när han får något av folk och så är han är bra på att prata med främlingar och så. Han har ganska stort intresse för bilar han har haft det intresset ganska länge sen några år tillbaka. Då gillar ju han att meka lite med bilar och sånt. han har också stort intresse för fotboll han har spelat fotboll i nästan hela sitt liv sen han var barn men han slutade efter han flyttade till Unive och ska försöka bo där.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med bra RP såklart. Men jag har spelat på denna servern lite och jag fastnade till servern och sedan dess har jag bra spelat lite. Jag vill bli medlen för jag vill också utveckla min Rp till en annan nivå så jag bara bli bättre och bättre. Jag vill också ha kul och träffa kompisar och annat so man kan få vänner.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill ha en bra server att spela och Unive verkar som de för det är oftast runt 200 personer inne så det känns som att det alltid kommer att hända något när man är inne och Rpar och har kul

Hur hittade du Unive? När jag bläddrade efter servrar i Fivem som jag kan spela på så kom Unive och den verkade bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vet inte riktigt vad jag har för mål med mitt RP men jag hoppas att jag kommer kunna få ett jobb och skaffa kompisar väldigt snygga bilar pengar det är sånt man vill ha. men jag vet inte riktigt vilket jobb jag vill ha än.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att träffa folk och ha kul med andra folk. jag skulle också vilja träffa folk så sedan blir mina kompisar och blir ett kompisgäng

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Så som det ser ut nu är jag fast på Unive

Vidare till muntlig intervju, lycka till!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka