Accepterad Heenko | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Heenko

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? kunde inte fixa länken men mitt namn är :heenko

Vad är ditt namn i verkligheten? Henrik

Vad är ditt discord namn? Heenko#2355

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2003

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Tim och är 21 år och gillar att hålla på med bilar. Redan som ung så fastnade Tim för bilar och intresset har bara ökat med tiden. Nu när Tim har blivit äldre och kan skaffa sig ett jobb så är han sugen på att jobba hos t.ex. mekonomen eller falck. Tims föräldrar gav bort honom eftersom de inte hade tillräckligt med pengar. Tim flyttade sen till en fosterfamilj som han inte gillade. Efter att han har bott med sin fosterfamilj i bara några månader bestämde Tim sig för att hyra hotellrum på motellet. På motellet träffade Tim massa nya kompisar som han idag hänger med. Nu när Tim är 21 år så hänger han mycket på piren och fäster för att hitta nya kompisar. Det var allt för Tim :)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill skaffa mig ett jobb som mekko eller falck. Kommer inte de funka så kommer jag gärna vilja bli kriminell och gå med i en maffia för jag tycker det låter kul. Tycker att ni har ett roligt community och bra staffs som håller koll runt omkring på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker ni har en väldigt hög rp nivå och tar det här seriöst samt gör det så verkligt som möjligt.

Hur hittade du Unive? Genom olika streamers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att börja jobba på mekko, falck eller kriminell och ha det så roligt som möjligt!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att det ska vara så verklighetsbaserat och så hög rp nivå som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka