Accepterad Heekan | Medlem ansökning [jonte_._.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Heekan

Aktiv Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? Heeblis

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Förnamn: Lucas Efternamn: Bergström Ålder: 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, impulsiv, street-smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Lucas växte upp i en stökig del av stan där pengar alltid var en bristvara. Hans uppväxt präglades av småkriminalitet och snabba sätt att tjäna cash, ofta genom fel vägar. Trots det har han alltid haft en stark lojalitet till sina närmaste och ett driv att ta sig ur skiten. Han har jobbat lite svart här och där – allt från mekanikerjobb till mindre “ärenden” åt fel personer. Framtidsplaner: Innerst inne vill Lucas lämna det kriminella livet och bygga något stabilt, kanske starta eget inom bilbranschen. Men samtidigt lockas han av snabba pengar och risken, vilket gör att han ständigt balanserar mellan att göra rätt val och falla tillbaka i gamla mönster.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kör seriös RP, lallar inte runt utan tar scenarion på allvar. Vill göra det roligt för alla genom att faktiskt spela ut situationer ordentligt och inte bara tänka på mig själv. Håller mig till karaktären och bidrar till bra stämning så RP:n blir clean och underhållande för hela servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte alltid spelar för att vinna själv, utan att du kan låta motparten få övertaget om det ger bättre RP. Istället för att tvinga fram att du ska lyckas i varje situation spelar du mer realistiskt och låter scenariot utvecklas på ett sätt som blir roligt och trovärdigt för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har fuskat en gång och efter min ban har jag lärt mig att inte de är så viktigt att alltid vinna alla scenarion och går in med annan ionställning till rp överlag den här gången.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming är till exempel när du ignorerar skador eller gör saker som inte är realistiska för att få fördel i RP. Som att du kraschar med bilen i hög fart men bara fortsätter köra som ingenting har hänt, eller blir påkörd och ändå springer iväg direkt utan att spela smärta eller skada. Det blir orealistiskt och ger dig en orättvis fördel i scenariot. och FearRP betyder att du ska spela rädsla på ett realistiskt sätt när din karaktär är i fara. Till exempel om någon håller ett vapen mot dig så kan du inte bara springa därifrån eller börja slåss direkt, utan du ska reagera som en vanlig person hade gjort i en hotfull situation och följa det som händer för att överleva.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka