Nekad Heeblom | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Heekan

Aktiv Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
51
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199389179216/

Ditt Hex-ID: steam:1100001552b7d50

Vad är din discord tagg? heeblis

Vem var det som bannade dig? Heterjagelnour

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag quita i scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag loggade när jag var död och sedan en kvart senare vart jag bannad och av med alla roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättvis och bra ban och staffen som bannade gjorde helt rätt och det var otroligt fel av mig, ville inte bli av med mitt vapen och det var en impulsiv grej när jag var arg i stunden som jag absolut ångrar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kom inte ihåg, det var länge sedan förra gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja följa reglerna och inte göra impulsiva grejer när man är arg i stunden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut att inte göra impulsiva grejer som känns bra i stunden utan att följa serverns regler är det viktigaste och det är de jag kommer hålla mig till hedanefter. Älskar denna server och vill gärna spela nu på sportlovet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Senast ändrad:
Vill jättegärna spela nu på lovet, jag är jätteledsen över det jag gjort.

Du loggade i scenario fast du vart död. Polisen hade nog tänkt bygga ett större scenario så lämnar du bara. Detta är inte acceptabelt. Samt en väldigt kort banöverklagan. Du får vänta 48 timmar på att göra en ny banöverklagan och mer utförligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka